Ik werk als communicatiespecialist en tekstschrijver. Voor wonen, zorg en onderwijs én voor impactondernemers. De gemene deler? Mijn klanten zijn allemaal mensen die willen bijdragen aan iets groters dan zichzelf.
Zijn we een match? Dan doe ik vrijwel alles voor je. Op communicatiegebied dan, hè.
Ik werk als communicatiespecialist en tekstschrijver. Voor wonen, zorg en onderwijs en voor ondernemers die willen bijdragen.
Zijn we een match? Dan doe ik vrijwel alles voor je. Op communicatiegebied dan, hè.
'Heb je ook voorbeelden van tastbaar eindresultaat van je werk, Annemiek?'
Maar natuurlijk.
Hoe vat je bijna vier decennia aan levenservaring samen in een paar zinnen? Dan word je zo plat als een dubbeltje, terwijl ik me toch echt 3D voel. Of WD40, afhankelijk van de situatie.
Maar ik begrijp dat je wilt weten wie je voor je hebt, daarom wat weetjes over mij. Kunnen we die ongemakkelijke stiltes tijdens de kennismaking overslaan.
Lievelingskleur? Alle kleuren van de regenboog. Denk: Frida Kahlo.
Heeft op 3 continenten en in 5 landen gewoond. (Als je Friesland meetelt). En sprak als kind vloeiend Spaans. (Weet daar niets meer van).
Draagt - net als Heleen van Royen - de achternaam van haar ex-partner. Zodat ze dezelfde achternaam heeft als haar twee lievelingskinderen.
De achternaam van haar allerliefste LAT-lief is hetzelfde als haar meisjesnaam. Dat was al zo voordat ze elkaar kenden. Voor zover ze weten zijn ze geen familie.
Heeft een keer een noodlanding moeten maken. Leeft nog.
Vindt humor een uiting van intelligentie.
Is ingenieur en werkte een blauwe maandag als timmerman.
Vindt kettingzagen de fijnste manier om in het nu te zijn. Maar hoopt wel dat er z.s.m. een vrouwvriendelijke motorzaag ontwikkeld wordt. Die ze zonder hulp van een sterke man kan aanslingeren. Dat krijg je als je moeder feminist is.
Gebruikt haar moeder ongevraagd en veel in haar marketing.
Volgde de allerállerlaatste legendarische copywriting training van Kitty Kilian.
Spreekt doorgaans niet in de derde persoon over zichzelf.
Stuur je me jouw sterke verhalen? Vind ik leuk.